تجمع چندهزار نفري دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان
در اعتراض به هتك حرمت امام راحل تجمع چندهزار نفري دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان بعد از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، بعد از ظهر امروز دانشجويان با تجمع در جلوي تالار وحدت دانشگاه شهيد باهنر با سردادن شعارهايي خشم و انزجار خود را از اقدام گستاخانه برخي از دانشجونماها در روز 16 آذر اعلام كردند.
دانشجويان پيرو امام راحل و رهبري در اين تجمع با سردادن شعارهايي از جمله « لبيك يا خامنهاي لبيك يا حسين است »، « قيام ما حسينيه شعار ما خمينيه »، « تا خون در رگ ماست، ارزشها ماندگار است»، « مهدي صاحبالزمان تسليت، تسليت »، « اين است راه عزت ايمان، جهاد، شهادت »، « خميني، خميني تو وارث حسيني » و « امام ما كوثر است، دشمن او ابتر است»، نفرت و انزجار خود را از اين حركت بيشرمانه اعلام كردند.
دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان پس از اين تجمع با انجام راهپيمايي در محوطه دانشگاه و همچنين حضور در گلزار شهداي گمنام اين دانشگاه با آرمانهاي شهيدان و مقام معظم رهبري تجديد بيعت كردند.
در پايان تجمع بيانيهاي از سوي تشكلهاي دانشجوي صادر شد كه در بخشي از اين بيانيه آمده است: حوادث اخير بستري بود، براي ظهور فتنهاي عميق كه جز اهل بصيرت را ياري مواجهه با آن نبود، آنهايي كه ديروز امام راحل و انديشههاي ايشان را به موزههاي تاريخ سپرده بودند، امروز با بيشرمي خود را پيرو خط امام راحل ميخواندند، امروز بايد به خود تسليت بگوييم كه چقدر از خط آن پير سفر كرده دور گشتهايم، كه هر كس به راحتي خود را منتسب به او ميكند.
در اين بيانيه تصريح شده است: كساني كه ديروز شعار جمهوري ايراني سر ميدادند، بايد بدانند هر كس كه مسيرش اسلام نباشد، دشمن ماست، با هر اسم كه ميخواهد، باشد، دشمن ماست، براي اينكه دشمن اسلام است.
در اين بيانيه خاطرنشان شده است: آنها سپس مرگ بر آمريكا را خط زدند، اما بدانند ما هنوز در جنگ با آمريكا و تفالههاي آمريكا هستيم، بايد هر يك از اينها را شناسايي و به دادگاه معرفي كرد، ننشينيد باز جايي را آتش بزنند، اينها مرگ بر شوروي را مطرح ميكنند تا آمريكا فراموش شود.
در اين بيانيه آمده است: امروز ديگر پرده نفاق فرو افتاده و نهانشان چنان آشكار شده كه تصوير امام راحل را پاره ميكنند، غافل از آن كه ياد آن پير فرزانه بر قلبهاي مردمان اين سرزمين حكم ميراند و هرگونه تعدي را پاسخي سخت است.

زیست شناسان آلمانی و دانمارکی در تحقیقات خود نشان دادند که عنکبوتها زمانی که از خویشاوندان و گروههای نزدیک خود تقاضای پارتی بازی می کنند در پیدا کردن غذا و بقا به نتایج بهتری می رسند.
به نظر میرسد که سیگاریها باید از این به بعد بیشتر حواسشان را جمع کنند! چرا که شرکت اپل اعلام کرده است ضمانتنامه کامپیوترهایی که در معرض دود سیگار قرار داشتهاند باطل میشود و صاحبان این کامپیوترها از خدمات پس از فروش اپل محروم خواهند شد.
افسردگى (depression) حالتى احساسى است كه مشخصهاش اندوه، بىاحساسى (apathy) ، بدبینى (pessimism) و احساس تنهایى است. این بیمارى كه امروزه از شیوع بالایى در میان مراجعه كنندگان به كلینیكهاى روانپزشكى برخوردار است، داراى تظاهرات متنوع و زیادى بوده كه از مهمترین آنها مىتوان به اختلالات خواب اشاره نمود. تحقیقات نشان مىدهد ۷۵ درصد از بیماران افسرده مشكلى در خواب (چه به صورت بى خوابى و چه پرخوابى) دارند و همچنین علایم این بیماران در هنگام صبح تشدید مىشود. نكته جالب و قابل توجه و مورد بحث ما این است كه در این بیماران چگالى (rem حركت سریع چشم) در نیمه اول خواب و همچنین كل زمان rem افزایش یافته و فاصله میان به خواب رفتن تا شروع اولین دوره rem یعنى ( latency - rem) كم شده و مرحله ۴ خواب نیز كاهش مىیابد. (۱)


با سلام