دوستان گلم
سلام
الان که دارم این مطلب رو می نویسم در آستانه رفتن به مناطق عملیاتی جنوب یا همون راهیان نور هستم .
نمی دونم واقعا لیاقت رفتن به این سفر کوتاه اما پر تجربه رو دارم یا نه!!!!!!
شما هم رفتید تا به حال؟
اگه نرفتید سعی کنید بروید خیلی با صفاست بروید و بدونید که چه افرادی در چه شرایطی جبهه رفتند و عاشقانه خون خودشون رو تقدیم انقلاب کردند تا ما امروز بتوانیم راحت روی صندلی دانشگاه بنشینیم.
یادمون باشه که اونها برای ما و امثال ما رفتند و شهید شدند حالا بعد از این همه سال پیکر های بی نام و نشانشان رو پیدا می کنند وبا چه اشتیاقی تشییع می کنند و به دانشگاه های ما می آورند اما ماچقدر بی معرفت هستیم که دوست نداریم اونها در کنار ما در دانشگاه حضور داشته باشند.
این کمال خود خواهیه ما ست اونها هم مثل ما یه روز دانشجو بودند توی همین دانشگاه ها شاید این صندلی که الان من یا شما روش نشستیم اونها هم روی اون نشسته باشند اونها هم دوست داشتند دانشگاه بیایند و درس بخوانند ولی جبهه را مهمتر دانستند و رفتند و شهید شدند حالا ما بزرگ شدیم و یادم رفته روزگارمون رو .
از دفن اساتید پروازی در دانشگاه ناراضی هستیم.
شاید به برکت وجود این عزیزان ماهم پروازی شدیم لااقل تو آسمون همین شهدا پرواز کنیم.
به حرفهام فکر کنید
تا ۱۵فروردین ۸۸به خدا ی بزرگ می سپارمتون
حالا شاید زود تر برگشتیم با عکس های اردوی جنوب
لحظه تحویل سال نو برای سلامتی حضرت ولی عصر(عج) ومقام معظم رهبری و همه هموطنان عزیزمون دعا کنیم تا سالی بهتر از پارسال داشته باشیم همراه با موفقیت های علمی ورزشی و......

نوروز آمد
و
بهاران از پی آن
خدایا این بهار آخرین بهاری باشه که بی حضور اماممان می رسد.
خدایا این آخرین نوروزی باشه که بی روی اماممان طی می شود.
روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران * تا از دلم بشویی غمهای روزگاران
هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز